Assalamualaikum


Rabu, 23 November 2011

Setiap Masa Untuk Dia

Assalamualaikum semua!!Lama tak update blog ni.Tapi semenjak dua menjak ni,rasa macam nak aktif balik la blogging.Bukan apa,rasanya macam dah banyak je kisah untuk saya kongsi bersama.Rasanya last update blog ni adalah pada hujung bulan  Februari kan?Mesti ada yang tertanya,kemana hilangnya blogger yang tak top ni ek..hehe.sedar diri tak popular..so baik mengaku je.hehe..Sebenarnye banyak kot aktiviti yang aku buat.antaranya mengajar nasyid,mengajar nasyid dan mengajar nasyid..wakaka..banyak kan???? Rasa macam malas pulak nak terang satu persatu,.so biarlah aku tunjukkan gambar bukti kegiatan aku itu ye......hehehe,

Mengajar Nazam Di SMK(A) Sultan Muhammad


Inilah pasukan Soutul Azim yang mendapat tempat kedua dalam pertandingan tu.



Mengajar Nasyid Di SMK(A) Sultan Muhammad a.k.a Soutul Azim


Inilah pasukan nasyid yang aku bimbing sehingga menjadi Johan Festival Nasyid Peringkat Negeri Melaka,hehe
Soutul Azim


Mengajar Nasyid Di SMK(A) Sharifah Rodziah


Ini pulak Naib Johan bagi Festival Nasyid Peringkat Negeri Melaka.Mereka ni kira special la juga sebab first Girl School yang aku ajar.nampak sengat baru nak keluar kepompong lelaki.maklumlah dari lahir sampai abes form 5 duduk dengan lelaki je kebanyakkannya...haha.Apepun mereka ni memang sempoi giler r.haha,Mereka panggil aku sebagai Cikgu ataupun CEGU..hehehe


Mengajar Nasyid Di SMK(A) Sultan Muhammad Sempena Festival Nasyid Peringkat Kebangsaan




Memang terbaik lah,.sebab aku terpaksa berulang alik dari Nilai Ke Melaka sepanjang 3 minggu tu.Nasib baik ada member temankan iaitu Bazzi SixThirty.


Mengiringi Soutul Azim Ke Festival Nasyid Peringkat Kebangsaan di SMK(A) Maahad Muar




Eh!!..Wardatuddiniah pun datang gak ea..hehehe,.(Ni nama dia Cik Ayien,Cik Amyra dan Kak Nawirah)





Yang ni memang terbaik la.Sebab kitorang ramai-ramai konvoi dari Nilai pergi Melaka dan terus shoot ke Muar.Soutuddiniah la katekan.hehehe


So setakat ni jela entry aku hari ini.Sememangnya aku memang tak boleh dan tak kan pernah dapat lupa kenangan manis ni.Pergh!!,memang best la dapat mengajar mereka ni,sebabnye mereka ni sempoi2 belaka,Tapi sayangnya,tahun depan aku memang tak dapat nak turun ajar,al-maklumlah,Pelajar Universiti.Last Semester pulak tuhhh..hahaha,So I end my entry today with some candid picture..~~.Enjoy,.Assalamualaikum


CANDID














Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Recent Comments